niedziela, 23 marca 2014

FRIST DAY OF SPRING

Cześć!!!
W piątek był podobno pierwszy dzień wiosny,a jak na razie wogóle go nie widać. Przez cały weekend padał deszcz ,dzisiaj doszedł jeszcze śnieg. Jednym słowem pogoda jest fatalna!!! Wracając do wiosny w mojej szkole  zorganizowano dzień,polegający na przebraniu się za postacie wylosowanych przez przewodniczących filmu.Moja klasa dostała MATRIXA z którego  zresztą bardzo cieszyłam.Było dużo różnych konkurencji,ale razem za wszystkie zdobyliśmy 2 miejsce (zabrakło nam jednego punktu do remisu)
A oto kilka zdjęc,mam nadzieje że wam się spodobają ;)






A wy jak obchodziliście PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY?

4 komentarze:

  1. Hahhh .. fajne fotki! U mnie w szkole ten dzień niestety był dosyć zwyczajny ;/

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim gimnazjum tradycją jest to, że w pierwszy dzień wiosny uczniowie przejmują władzę nad szkołą :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :>
    u mnie był dość śmieszny apel przez cały dzień :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł :) Matrix xd U mnie każdy miał ubrać się na zielono :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Nawet ten najmniejszy, jest dla mnie ogromną motywacją :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona,
♥ Obserwacja = Obserwacja,
♥ Komentarz = Komentarz