niedziela, 18 maja 2014

Rainy Month

Hej,hej !!!
Jak Sami widzicie tegoroczny Maj nie spełnia naszych pogodowych oczekiwań. Pewnie większośc osób w moim wieku siedzi w domu (pewnie przed komputerem). Ja postanowiłam, że zrobie pogodzie na przekór. Poszłyśmy razem z moimi przyjaciółkami Olą,Jowitą,Kaliną na sesje zdjęciową nad staw. Pomimo ,że po pół godzinie padał deszcz, żadna z nas nie miała ochoty wracac do domu. Zdjęcia wyszły naprawdę fajnie, mam nadzieje że wam się spodobają ;) 






A Wy jak spędzacie deszczowy Maj? 

6 komentarzy:

  1. O super zdjęcia ! Widzę tu Ole czy mi się zdaje ? :) Super blog !!♥

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjecia, super wyglądacie w tych sukienkach ! :)
    obserwuje , licze na to samo :)

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sukienki! Ja najchętniej siedzę w domu :)
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja spędziłam cały czas przed komputerem. Co to za sukienki? Śliczne są :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia ;*
    Jeśli masz czas, to mogłabyś poklikać w linki pod tymi ubraniami - http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html#comment-form - w zamian mogę poklikać albo po komentować ; *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Nawet ten najmniejszy, jest dla mnie ogromną motywacją :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona,
♥ Obserwacja = Obserwacja,
♥ Komentarz = Komentarz